Immaggine:Taranto-Stemma.svg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
Da Wikipedia

File òriginâle(file into formâto SVG, dimenscioìn nominâli 390 × 500 pixel, dimenscioìn do file: 1,24 MB)

Sto file chi o vêgne da Wikimedia Commons e o peu êse dêuviòu da âtri progètti. Chi de sótta ti ti peu védde a descriçión pigiâ da-a pàgina de descriçión do file.

Detàggi

Descriçión
Italiano: Stemma di Taranto, Puglia, Italia.
Dæta
Vivàgna

Òpera pròpia

Italiano: Creato sulla base della seguente blasonatura: "D'azzurro, al delfino nuotante e cavalcato da un Dio marino, nudo, sostenente nel braccio sinistro un panneggio svolazzante e con la destra scagliante il tridente; al capo cucito di rosso centrato, caricato della conchiglia d'oro, posta fra la leggenda “Taras”"
Aotô
 
Questa immagine vettoriale include elementi che sono stati presi o adattati da questa:
Montesilvano-Stemma.svg (di MostEpic).
 
Questa immagine vettoriale include elementi che sono stati presi o adattati da questa:
Heraldry dolphin (natural).svg (di Di (they-them)).
 
Questa immagine vettoriale include elementi che sono stati presi o adattati da questa:
CNT Emblem.svg (di Heralder).
 
Questa immagine vettoriale include elementi che sono stati presi o adattati da questa:
Armoiries de Marseille Trident.svg (di Superbenjamin).
 
Questa immagine vettoriale include elementi che sono stati presi o adattati da questa:
Blason ville fr Six-Fours-les-Plages (Var).svg (di Celbusro).
Licénsa
(Dêuviâ tórna 'sto file chi)
Insignia In questa immagine è mostrata una bandiera, uno stemma, un sigillo o qualche altra insegna. L'uso di questi simboli è soggetto a restrizioni in diversi paesi. Queste restrizioni sono indipendenti dallo status del copyright.

Questo tag non indica lo status del copyright o la fonte del file. Il tag di copyright e la fonte devono quindi essere indicati. Vedi Commons:Licenze per ulteriori informazioni.

Questa rappresentazione di uno stemma è potenzialmente diversa da quella usata dall'armigero in questione (comune od organizzazione).
 = 

« Di nero, al leone d'oro »
Questo stemma è stato disegnato basandosi sulla blasonatura che – essendo una descrizione testuale – è libera da copyright. Qualsiasi illustrazione che si conforma con la blasonatura di uno stemma è considerata araldicamente corretta. Di conseguenza, possono esistere diverse interpretazioni artistiche di uno stemma. Il disegno ufficiale usato dall'armigero è di solito protetto da copyright, il che significa che non può essere usato su Commons.
Rappresentazioni dello stemma, basate sulla blasonatura, possono essere coperte dal diritto d'autore dell'artista che le ha realizzate e non necessariamente sono un'opera derivata.

català  deutsch  english  español  français  italiano  беларуская (тарашкевіца)  nederlands  русский  македонски  lëtzebuergesch  svenska  suomi  українська  ไทย  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

Licénsa

w:it:Creative Commons
atribuçión condivìddi a-o mæximo mòddo
Ti t'ê lìbero:
  • de condivìdde – de copiâ, distriboî e trasmétte 'st'òpera chi
  • de modificâ – de adatâ l'òpera
A-e condiçioìn chi de sótta:
  • atribuçión – Ti ti dêvi atriboî a paternitæ de l'òpera, indicâ o link a-a licénsa, e indicâ se són stæti fæti di cangiaménti ascì. Ti ti pêu fâ coscì inte 'n mòddo raxonévole e de mòddo da no sugerî che quélli ch'à dæto a licénsa sostêgnan ti ò a manêa inta quæ ti t'adêuvi l'òpera.
  • condivìddi a-o mæximo mòddo – Se ti càngi, trasfórmi ò svilùppi o materiâle ti dêvi distriboî i tò contribûti segóndo 'na licénsa pægia ò conpatìbile a l'òriginâle.

Didascalie

Azonzi 'na spiegassion de 'na riga de quello che questo file o raprezenta

Elementi raprezentæ inte sto file

raffigura italian

Cronologîa do file

Sciàcca in sce 'n grùppo dæta/ôa pe védde comm'o l'êa o file into moménto indicòu.

Dæta/ÔaMiniatûaDimenscioìnUténteComénti
prezénte11:28, 2 set 2023Miniatûa da versción de 11:28, 2 set 2023390 × 500 (1,24 MB)Arrow303fix
11:23, 2 set 2023Miniatûa da versción de 11:23, 2 set 2023390 × 500 (1,25 MB)Arrow303{{Information |Description={{it|1=Stemma di Taranto, Puglia, Italia.}} |Source={{own}} {{it|1=Creato sulla base della seguente blasonatura: "D'azzurro, al delfino nuotante e cavalcato da un Dio marino, nudo, sostenente nel braccio sinistro un panneggio svolazzante e con la destra scagliante il tridente; al capo cucito di rosso centrato, caricato della conchiglia d'oro, posta fra la leggenda “Taras”"}} |Date=2023-09-02 |Author= *'''derivative work: '''{{u|Arrow303}} {{Attrib|1=...

A pàgina chi de sótta a contêgne di ligàmmi a sto file chi:

Utilìzzo globâle do file

Quésto file o l'é dêuviou da 'ste âtre wiki ascì:

Véddi l'ûzo globâle de quésto file.

Metadata