Caffeinna: diferénse tra e verscioìn

Da Wikipedia
Contegnûo scasòu Contegnûo azónto
Mjbmrbot (discusción | contribûti)
m r2.7.1) (Bot: Aggiungo: be:Кафеін
Nisciùn ògètto de modìfica
Lìnia 1: Lìnia 1:
A '''Caffeinna''' ( chimicamente ''1,3,7 trimetilxantina'' ) a l' è un derivou xantinico, presente in to [[caffè]] e in to [[tè]]. In to passou a l' ea dövia comme diuretico, ma questo ütilizzo o l' è da consciderä süperou. A l ' esercita un' azion eççitante in sce o scistema nervoso çentrale.
A '''Caffeinna''' ( chimicamente ''1,3,7 trimetilxantina'' ) a l' è un derivou xantinico, presente in to [[caffè]] e in to [[tè]]. In to passou a l' ea döviâ comme diuretico, ma questo ütilizzo o l' è da consciderä süperou. A l ' esercita un' azion eççitante in sce o scistema nervoso çentrale.


[[Immaggine:Formula da Caffeinna.JPG|300px|A formula de struttüa da Caffeinna]]
[[Immaggine:Formula da Caffeinna.JPG|300px|A formula de struttüa da Caffeinna]]
Lìnia 5: Lìnia 5:


== Effetti da Caffeinna ==
== Effetti da Caffeinna ==
L' azion a se esplica soviatütto in sce i çentri nervosi superiori, e meno in sce quelli midollari. A scöa do fisiologo Pavlov a l' ha dimostrou che a caffeinna a potensia i riflesci condisionæ e a l' attenua i meccaniximi inibitori. A dosaggi erti de caffeinna i riflesci condisionæ diventen squæxi imposcibili da eliminä. Atro effetto o l' è l' abbassamento di tempi de reazion; a caffeinna a pö dä supporto in ta stanchessa, coscì comme e anfetaminne.
L' azion a se esplica soviatütto in sce i çentri nervoxi supeioî, e meno in sce quelli midollari. A scöa do fixiologo [[Pavlov]] a l' ha dimostrou che a caffeinna a potensia i riflesci condiçionæ e a l' attenua i meccaniximi inibitoî. A dosaggi erti de caffeinna i riflesci condiçionæ diventen squæxi imposcibili da eliminä. Atro effetto o l' è l' asbasciamento di tempi de reaçion; a caffeinna a pö dä supporto in ta stanchessa, coscì comme e anfetaminne.


== Soviadosaggio ==
== Soviadosaggio ==
A doxi tosceghe a caffeinna a da:
A doxi tösceghe a caffeinna a da:
* insonnia
* insönnia
* alluçinaçiuin
* alluçinaziuin
* delirio
* delirio
* in esperimenti in sce animæ, s' è arrivou a notä convulsciuin de tipo tetanico.
* in esperimenti in sce di animæ, s' è arrivou a notä convulsciuin de tipo tetanico.
[[Categorîa:Mëxinn-a]]
[[Categorîa:Mëxinn-a]]
[[Categorîa:Chimica]]
[[Categorîa:Chimica]]

Versción de 00:47, 31 màz 2012

A Caffeinna ( chimicamente 1,3,7 trimetilxantina ) a l' è un derivou xantinico, presente in to caffè e in to . In to passou a l' ea döviâ comme diuretico, ma questo ütilizzo o l' è da consciderä süperou. A l ' esercita un' azion eççitante in sce o scistema nervoso çentrale.

A formula de struttüa da Caffeinna


Effetti da Caffeinna

L' azion a se esplica soviatütto in sce i çentri nervoxi supeioî, e meno in sce quelli midollari. A scöa do fixiologo Pavlov a l' ha dimostrou che a caffeinna a potensia i riflesci condiçionæ e a l' attenua i meccaniximi inibitoî. A dosaggi erti de caffeinna i riflesci condiçionæ diventen squæxi imposcibili da eliminä. Atro effetto o l' è l' asbasciamento di tempi de reaçion; a caffeinna a pö dä supporto in ta stanchessa, coscì comme e anfetaminne.

Soviadosaggio

A doxi tösceghe a caffeinna a da:

  • insonnia
  • alluçinaçiuin
  • delirio
  • in esperimenti in sce di animæ, s' è arrivou a notä convulsciuin de tipo tetanico.