Java (lenguazzo)

Da Wikipedia
Vanni a: Navegaçión, çerca
Scimbolo de Java

Java o l' è un lenguaggio de programmasion. O l' appartegne ä categoria di lenguaggi orientæ a i oggetti.

E sö origini remontan a l' inissio di anni '90, quande a l' Universcitæ de Stanford se sperimentava o lenguaggio Oak. In to 1995 da o megioamento de Oak se ottegniva o Java.

Caratteristega importante do Java a l' è l' indipendensa dä piattaforma. Questo scignifica che un programmma Java o l' ha comportamento scimile in sce di hardware diversci, grazie ä Macchina Virtuale Java. O lenguaggio o vegne scrito e automaticamente compilou in too codiçe bytecode; questo o gia in sce a Macchina Virtuale ( che a se pö consciderä un software ch'o l' imita un hardware). A Macchina Virtuale a tradüxe coscì o bytecode rendendolo adatto ä piattaforma in sce a quæ a l' opera.

Libreria standard[Càngia | modifica wikitesto]

O vantaggio da programmasion orientä a i oggetti de Java o l' è quello de poei döviâ, programmando, a libraja standard.

Questa a se pö immaginä comme un grande archivio ch'o serve pe creä façilmente i oggetti che neçescita, partindo da e classe presente in ta libraja.

Java Development Kit[Càngia | modifica wikitesto]

Pe programmä in Java, in base a quante emmo visto suvia, bezögna installä in sce o proprio computer a macchina virtuale Java.

Questa a l' è contegnüa insemme a un compilatô in to Java Development Kit, disponibile gratuitamente in sce l'Internet a l' indirisso http://java.sun.com/ . Pe imparä a programmä in Java l' è consegiabile affidase a un manuale; fra i tanti ( a stampa o virtuali ) se limitemmo chi a ricordä ( a chi g'ha unna çerta padronansa de l' ingleise ) i tutorials de Sun;

anche questi son disponibili in forma libera e de badda in sce Internet, a l' indirisso

http://java.sun.com/docs/books/tutorial .