Immaggine:Genova - Veduta dal Palazzo del Pincipe-Audot - da L'Italie..., Paris, Audot Fils, 1834-1837.jpg

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
Da Wikipedia

Genova_-_Veduta_dal_Palazzo_del_Pincipe-Audot_-_da_L'Italie...,_Paris,_Audot_Fils,_1834-1837.jpg(640 × 499 pixel, dimensción do file: 83 KB, tîpo MIME: image/jpeg)

Sto file chi o vêgne da Wikimedia Commons e o peu êse dêuviòu da âtri progètti. Chi de sótta ti ti peu védde a descriçión pigiâ da-a pàgina de descriçión do file.

Detàggi

Descriçión
Italiano: Veduta di Genova da Palazzo Doria Pamphily, detto Palazzo del Principe, in un'incisione di Audot del 1836 da: L'Italie, la Sicile, les Iles Éoliennes, l'Ile d'Elbe, la Sardaigne, Malte (...), Paris, Audot Fils, 1834-1837.
Dæta
Vivàgna Audot - L'Italie, la Sicile, les Iles Éoliennes, l'Ile d'Elbe, la Sardaigne, Malte (...), Paris, Audot Fils, 1834-1837.
Aotô Audot

Licénsa

Public domain

Quest'opera è nel pubblico dominio anche in tutti i Paesi e nelle aree in cui la durata del copyright è la vita dell'autore più 70 anni o meno.


Devi inserire anche un tag per il pubblico dominio relativo agli Stati Uniti per indicare perché quest'opera è nel pubblico dominio negli Stati Uniti. Nota che in alcuni Paesi i termini del copyright durano più di 70 anni: in Messico 100, in Giamaica 95, in Colombia 80, in Guatemala e Samoa 75 anni. Questa immagine potrebbe non essere nel pubblico dominio in questi Paesi, che inoltre non applicano la regola della durata più breve. L'Honduras ha un termine generale di 75 anni, ma questo paese applica la regola della durata più breve.

Didascalie

Azonzi 'na spiegassion de 'na riga de quello che questo file o raprezenta

Elementi raprezentæ inte sto file

raffigura italian

Cronologîa do file

Sciàcca in sce 'n grùppo dæta/ôa pe védde comm'o l'êa o file into moménto indicòu.

Dæta/ÔaMiniatûaDimenscioìnUténteComénti
prezénte06:47, 13 òtô 2012Miniatûa da versción de 06:47, 13 òtô 2012640 × 499 (83 KB)Twice25{{Information |Description ={{it|1=Veduta di Genova da Palazzo Doria, poi Tursi, sede del Comune, in un'incisione di Audot del 1836 da: L'Italie, la Sicile, les Iles Éoliennes, l'Ile d'Elbe, la Sardaigne, Malte (...), Paris, Audot Fils...

A pàgina chi de sótta a contêgne di ligàmmi a sto file chi:

Utilìzzo globâle do file

Quésto file o l'é dêuviou da 'ste âtre wiki ascì: