Discûscioîn ûtente:SurdusVII

Contegnûi da pàgina no suportæ in de âtre léngoe.
Da Wikipedia
Archívviu

Benvegnùo inscia Wikipedia Ligure![modìfica wikitèsto]

Salûi! Segiæ benvegnui inta Wikipedia Ligure, a libera enciclopedia, de badda scrîta con l'agiutto de tutti. -- Dragonòt (discussioni) 10:14, 17 Set 2012 (UTC)

Re:LS ligure[modìfica wikitèsto]

I'm sorry, but I'm not ligurian. --Dragonòt (discussioni) 16:38, 30 Mar 2014 (UTC)

figurite, pe coscì poco... Giromin Cangiaxo (discussioni)

Re: Comuni della provincia di Caltanissetta[modìfica wikitèsto]

I'm sorry, I'm not ligurian. --Dragonòt (discussioni) 12:13, 13 Öto 2014 (UTC)

WikiProgetti e WikiPortali[modìfica wikitèsto]

no, no penso proppio che ghe ne segge. Giromin Cangiaxo (discussioni)

doppio account e altro[modìfica wikitèsto]

Ciao, volentieri leggerò i tuoi contributi, ma con lentezza perchè il tempo è poco. Per quanto riguarda il fantomatico Marebcommons: sono sempre io, avevo creato un altro account perchè non riuscivo, con il primo, a caricare immagini su Commons; da quando hanno variato la procedura non ci riesco più per un fico secco, nè con uno nè con l'altro... --Mareb (discussioni) 13:53, 4 Fre 2015 (UTC)

prescidenti americhen[modìfica wikitèsto]

ciau Surdus! 'mia, mi te n'ho curettu dotrei, e poi ti, se ti vö, ti pö anâ avanti. alegri! ps. Ma t'ê çiçilian? Giromin Cangiaxo (discussioni)

nazionali di calcio in ligure[modìfica wikitèsto]

Ciau, sono un ligure dell'Oltregiovo (Val Borbera/Val Borbëa), parlo quindi un ligure non genovese come lingua madre. So però scrivere abbastanza bene in Zeneize e mi capita di correggere spesso la grafia di alcune pagine. Io stesso ho bisogno di un revisore (mio cugino di Genova), ma posso eventualmente dare un'occhiata alle tue pagine per dare una rifinitura. Me dispiaxe! Luenséin

Ciau, ò curettu di erui in ti tìtuli, ma ti ghe n'è ancon ben ben di cösse da stûdiâ primma de poei tradúì in to Zeneize. Ti devi lêse tanto, ascì e pagine do Zena e do Doria pe a terminologia, ma o saieiva ascì megio fâ ûn corso de Zeneize (ghe n'è a Ciavai ma anche a Zena, domanda a-a Compagna. Quanti anni ti gh'é? Luenséin

stubs & templates[modìfica wikitèsto]

purtroppo ho ancora molto da imparare, non so come funzionino gli stubs o i templates. Cunplimenti pe a to cuæ de voêi inprende o Zeneize!

studiare il ligure ed il genovese[modìfica wikitèsto]

la pagina è interessante, è un inizio. Ma servon ben ben di libbri, e anche documenti sonori (la pronuncia non è spesso come si scrive, e la "o" si pronuncia di regola come in portoghese, ossia "u"). E' utile comprare la bellissima opera omnia di Fabrizio de Andrè, due CD con testi in italiano e genovese (anche se canta in modo un pò troppo "sardo-arabeggiante"). e poi, besêugna ëse a Zena, accattà di libbri, CD, dischi. La band dialettale del momento è "Buio Pesto" (vedi Wikipedia), i loro video sono su you-tube, i testi sul loro sito, veramente enstusiasmanti! Luenséin

masca e masccio[modìfica wikitèsto]

a "masca" a l'è a guancia mentre 'na "mascâ" o l'è 'n ceffone, o "masccio" (mash-choo) o l'è l'oposto da "figgia", però i aggetivi son "mascolin" e "feminin". Scciao! Giromin Cangiaxo (discussioni)

stubs, templates, etc.[modìfica wikitèsto]

Belàndi, Surdus, non immaginavo questa tua realtà dietro alla voglia di imparare altre lingue! Mi chiedo come tu possa esser di madrelingua siciliana, ma forse esistono segni differenti propri della lingua siciliana rispetto a quella italiana? A livello informatico ho forti difficoltà, per dirla in modo eufemistico, ecco perchè ad esempio non ero ancora riuscito a firmare. Per stubs e templates, quindi, allo stato attuale non so proprio come aiutarti. Fammi sapere se, con l'aiuto di un madrelingua zeneize, sei riuscito a scrivere/creare qualcosa, ad es. della nazionale italiana di calcio, in quel caso ti correggerei volentieri la grafìa, almeno quello lo so fare... --Luenséin (discussioni) 12:08, 13 Lûg 2015 (UTC)


Ciao, non sono ligure e non lo parlo. Scusa. L'utente ‎Luensu1959 e genovese, il puo aiutar-ti con i tuoi problemi linguistichi. --Katxis (discussioni) 12:38, 30 Lûg 2015 (UTC)

eleçion a amministratô[modìfica wikitèsto]

Scignorïa! L'è zà un pö che voeiva dâ recatto a-i messaggi de scistema (es. cangiâ da "entra" a "intra" e da "affermaçion" a "blocco") e foscia ho finalmente accapïo comme l'é che se fa, però m'öccöre torna i driti da amministratô, e quindi me tocca candidâme 'n'atra votta. Se ti gh'hæ coæ de votâ vanni a sta pagina. Grassie pe-o teu aggiutto! Giromin Cangiaxo (discuscioin) 11:21, 4 Set 2016 (UTC)

Amministratô[modìfica wikitèsto]

Scignoria! Parriæ che l'"aministratoægo" o descazze doppo sei meixi e o mæ o l'è descheito l'11 d'arvî, raxon pe-a quæ, se t'oeu che continnoe a fâ l'amministratô insemm'a-o Loensin, ti poeu anâ a sta paggina pe votâme torna. Se invece ti prefeisci de na, lascia perde che mi son contento pægio. Allegri! Giromin Cangiaxo (discuscioin) 15:55, 17 Arv 2017 (UTC)

O Feipìn o se candida le ascì[modìfica wikitèsto]

Cao SurdusVII, O Feipìn o l'êa za staæto amenestratô quarche anno fâ e o l'aiva fæto un bón travaggio. Gh'emmo bezêugno tórna de le. Se ti pêu votâ pe le, chi gh'è o link: https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Administrators/candidæ#Feip.C3.ACn Alegri! Luensu1959˜˜˜˜

Wiki Ligure è in difficoltà[modìfica wikitèsto]

Caro SurdusVII, ti scrivo in italiano, questa volta, per chiederti di darmi una mano a tenere in vita la nostra WIki Ligure. Infatti da parecchio tempo quasi nessuno più scrive, e a Genova in questi mesi c'è anche baruffa fra esperti conoscitori del genovese arroccati su due posizioni contrapposte che rischiano di compromettere qualsiasi tentativo di salvare o proteggere il nostro millenario Zenéize, la nobile lingua che fu di Colombo, di Paganini, Garibaldi, Mazzini, Mameli ed altri. Mi son sempre meravigliato del tuo supporto, ad esempio per le squadre di calcio, considerato il fatto che sei siciliano e, se non sbaglio, vivi anche in Sicilia e per di più non puoi neanche sentire le belle canzoni di De André. Grazie molte per il tuo supporto sinora. Ho pensato, se per caso sei di Palermo, che potresti "imbastire" una pagina della squadra del Palermo con un paio di foto ed un testo semplice che potrei rivederti. E per la città di Palermo (pagina già esistente ma della consistenza di una sola riga!) possiamo prendere un template di altra città ed adattarlo aggiungendo un paio di foto. Sarei molto contento se tu mi sorreggessi in questo sforzo. Per tua conoscenza: Giromìn Cangiaxo è sparito dalla circolazione, spero che non si sia ammalato- L'altro amministratore, Feipìn, che conosco di persona, ha avuto da poco una seconda figlia e non riesce al momento a far niente, preso com'è da famiglia e lavoro. Attendo nuove! Luensu1959 (discuscioin) 15:34, 11 Öto 2017 (UTC)

Puoi usare questo ottimo vocabolario online chiamato TIG: http://www.zeneize.net/itze/main.asp Luensu1959 (discuscioin) 19:59, 11 Öto 2017 (UTC)

Grazie per la tua gentile disponibilità! Allora potresti iniziare con la tua città (anche lì non c'è neanche una foto) e la sua squadra di calcio! Con l'occasione ho imparato che si chiama Nissa, e a pronunciarlo è come dire Nizza in genovese o in nizzardo (dialetto ligure in terra ora francese. Garibaldi era di Nizza!). Scignorîa! Luensu1959 (discuscioin) 14:39, 12 Öto 2017 (UTC)

Ti ringrazio perchè vedendo i tuoi cambiamenti (città di San Marino) ho capito come si fa a cambiare la dimensione delle foto! Luensu1959 (discuscioin) 08:48, 23 Öto 2017 (UTC)

Elezioni su Wiki Ligure[modìfica wikitèsto]

Caro Surdus, stiamo tenendo le elezioni per avere un terzo amministratore che possa dare una mano concretamente. Se vuoi votare e leggere la presentazione del candidato (Badano5) puoi andare alla pagina https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Aministrato%C3%AE/Ele%C3%A7io%C3%ACn/Badano5 Graçie, e alêgri Luenséin (discuscioin) 13:30, 11 zùg 2018 (UTC)

riconferma della carica di amministratore[modìfica wikitèsto]

Caro Surdus, ho visto con piacere che un altro siciliano, due giorni fa, ha creato la pagina del Palermo sulla nostra Wiki Ligure! Dovrò sdebitarmi, magari mettendo qualche foto del Genoa sulla pagina del Genoa in siciliano. Chiedo anche a te la riconferma della mia carica quale amministratore, e ti trascrivo sotto quello che ho scritto agli altri utenti in zeneize:

Dòppo 'n anno pasòu intensamente a travagiâ a-a nòstra WIki pe mantegnî vîva a léngoa e a coltûa zeneize son torna chi a domandâ o teu vôto pe continoâ o mæ lòu, dæto che a mæ càrega a descazze a-i 14 de Lùggio. Creddo de êse stæto produtîvo e neotrâle. Ò fæto ascì 'n pö de travaggio in sce Wikivivagna (Wikisource) e translatewiki.net. Co l'agiùtto do Sabino (S4b1nuz E.656) ò fæto "O Wikipediàn". Alêgri, Loénso

A votaçión a comença a-i 8 de lùggio 2018 e a finisce a-i 15 de lùggio 2018.

Pe votâ ti devi anâ a-a pàgina https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Aministrato%C3%AE/Riconf%C3%A8rma_ano%C3%A2le/Luensu1959

Alêgri! Luensu1959 (discuscioin) 08:02, 11 lùg 2018 (UTC)

11:02, 10 lùg 2018‎ Pro Regnum Siciliæ (Discuscioin | Contribuçioìn)‎. Ha creato "Unione Sportiva Città di Palermo". Un nome altisonante!

Luensu1959 (discuscioin) 13:03, 11 lùg 2018 (UTC)

riconferma da càrega de aministratô[modìfica wikitèsto]

Ciao Surdus, nel chiederti di votare per il nostro secondo amministratore ( https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Aministratoî/Riconfèrma_anoâle/Badano5 ) , noto che vi sono ancora (guardando la pagina della Siçilia) alcune città siciliane che non hanno la pagina sulla nostra Wiki. Sarebbe bello se tu ne creassi qualcuna, due righe e una foto per iniziare vanno già bene, poi io controllerei eventuali errori. Un caro saluto e un buon inizio d'anno. Alêgri! Luensu1959 (discuscioin) 18:45, 28 dex 2018 (UTC)

Dopo averti risposto sulla mia pagina utente ho visto adesso i tuoi nuovi contributi! Grazie mille, ci dò subito un'occhiata!!!  :-) --Luensu1959 (discuscioin) 15:53, 18 màz 2019 (UTC)

rinnovo della carica di amministratore[modìfica wikitèsto]

Ciau SurdusVII, sono in corso le votazioni per rinnovare la mia carica di amministratore. Se vuoi votare per me, vai al link: https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Aministratoî/Riconfèrma_anoâle/Luensu1959/2#Favorévoli_a-a_riconfèrma Se vedemmu! Luensu --Luensu1959 (discuscioin) 15:00, 14 lùg 2019 (UTC)

Votaçion pe-a càrega de aministratô (in agiùtto)[modìfica wikitèsto]

Ciao Surdus, gh'é torna de bezéugno de viâtri pe votâ pe-a càrega de aministratô pe 'n zoêno ch'ò pòsse damme 'na màn. Pe piaxéi votæ a-o link: https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Aministrato%C3%AE/Ele%C3%A7io%C3%ACn/Aereus646 Alêgri! --Luensu1959 (discuscioin) 15:48, 8 zen 2020 (UTC)

Ben trovato![modìfica wikitèsto]

Ciao, Surdus. Ben trovato, qui. Abbiamo novità importanti: Il {{Contròllo de outoritæ}}, mettiamo un template bio (anche se non funzionante completamente), mettiamo un collegamento a Commons (anche se non abbiamo ancora l'icona), abbiamo un template per le città (vedi ad esempio Mosca), stiamo aggiungendo categorie. Ti aspettiamo per nuove avventure su questa wiki. Allegria!--Fausta Samaritani (discuscioin) 10:19, 22 fre 2020 (UTC)

Augûri de Bunn-a Pasqua anche a ti! Avàrdite da-o virus (in guardia contro il virus)! --Luensu1959 (discuscioin) 17:08, 12 arv 2020 (UTC)

Grazie mille Surdus! auguri di buona Pasqua anche a te e ai tuoi cari, Saluti dalla Puglia! --S4b1nuz E.656 (discuscioin) 18:45, 12 arv 2020 (UTC)

Cao Surdus, gh'é anche chi a netiquette. In passato abbiamo dovuto, ad esempio, richiamare all'ordine o anche bloccare alcuni utenti, così come blocchiamo (anche oggi è successo) utenti che causano vandalismo. Ero tentato di cancellare la discussione fra te e gatto terrorista perchè non mi sembra consona alla nostra Wiki, ma dato che è la tua pagina di discussione, lascio a te la decisione. Tutti sono qui i benvenuti se danno buoni contributi e si comportano bene. Colgo l'occasione per ringraziarti per averci sostenuto in momenti di difficoltà. La comunità di lingua zeneize è potenzialmente numerosa e forte, ma purtroppo divisa per via della grafia e marcata da spiccati individualismi. Proprio pochi giorni fa abbiamo scoperto un genovese che ha tradotto tutto il nuovo testamento in zeneize corrente: nessuno di noi lo conosce e cercheremo di contattarlo, e pensa 'n pò ti, pâ che sto chi o vive a Palermo! Te mando o link da sò opera: https://books.google.it/books/about/Nuovo_Testamento_in_Genovese.html?id=buTFDwAAQBAJ&redir_esc=y

Quésta versción in zenéize ascì, comme quélla ch’a l’é contegnûa inta primma ediçión, a l’é ’na traduçión parçiâle da Bibia. Difæti, l’é stæto tradûto sôlo i 27 libbri de Scrîtûe Grêghe Crestiann-e, che son ciamæ “Nêuvo Testaménto” ascì.

Alegri! --Luensu1959 (discuscioin) 08:57, 13 arv 2020 (UTC)

Auguri di buona Pasqua e Pasquetta![modìfica wikitèsto]

Tanti auguri di buona Pasqua (in ritardo) e di buona pasquetta!!! Gatto terrorista (discuscioin) 16:10, 13 arv 2020 (UTC)

Re: elezioni burocrati lji.wiki[modìfica wikitèsto]

Ciao collega, tutto bene! Eh sì, qui su lij.wiki vengono fatte elezioni admin quasi ogni anno. In questo caso burocrate, il primo fu Dario vet nel lontano 2006...

Mi dispiace che scn.wiki è stata abbandonata, aspetterò finchè Gmelfi risponda... Mi dispiace molto che eri stato attaccato da un utente scn.wiki... A parere mio te lo meriti di essere admin su scn.wiki, hai un ottima capacità sulla Lingua siciliana e sul sistema di Wikipedia ;). Buona giornata! --S4b1nuz E.656 (discuscioin) 10:31, 4 màz 2020 (UTC)

Re: wikioscar[modìfica wikitèsto]

Ciao Wikicollega!! da me tutto bene.

Anche se non partecipo a queste genere di cose penso che i Wikioscar sia è una cosa abbastanza bella e divertente, ma per le Wiki minoritarie questa cosa del concorso non sarebbe utilissima o divertente. Molti utenti di queste wiki minori penseranno di più a far sopravvivere la loro Wikipedia e non hanno tempo/voglia per queste genere di cose. Su Wikipedia in Ligure non farebbero questo concorso Wikioscar...

Se vuoi ti potrei dare un Wikioscar giusto così (senza fare dei concorsi) qui su lij.wiki ^__^. Io ti darei quello dell'Humor o quello Speciale. Oppure dimmi tu quale oscar ti piacerebbe avere sulla tua Pagina utente ;) Buona serata! --S4b1nuz E.656 (discuscioin) 20:14, 6 màz 2020 (UTC)

ninte buròcrate pe-a Wiki Ligure...[modìfica wikitèsto]

Câo amigo da Sicilia, purtròppo a mæ domanda pe divegnî buròcrate a l'é stæta refuâ da-i stewards perchè a nòstra comunitæ a l'é tròppo picinn-a. Emmo prezentòu ricórso e alôa i n'àn concesso de aomentâ o nùmero di aministratoî pe poéi controlâ megio a nòstra wiki e diféndise da-i vandalìximi. E donca semmo torna chi a votâ pe doî neuvi aministratoî ch'i son sénpre atîvi con inportanti contribûti. Chi gh'è scrito tùtto: https://lij.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikipediàn/Votaçioìn

Alegri! --Luensu1959 (discuscioin) 21:18, 23 màz 2020 (UTC)

Graçie pe-o tò arenbo (sostegno)! Le lingue regionali sono in regresso proprio come hai descritto, e la mancanza di un riconoscimento statale è un motivo ulteriore di crisi. Si salvano di più alcune realtà molto piccole come l'occitano, il ladino ed il valdostano. Il siciliano ha il vantaggio di essere a volte utilizzato in TV, mentre il genovese è completamente dimenticato! Ma niâtri anemmo avanti ugualmente. Alegri! --Luensu1959 (discuscioin) 08:39, 24 màz 2020 (UTC)
E noialtri non abbiamo neanche una legge regionale a proteggerci! Ci stanno provando quelli genovesi-tabarchini di Carloforte in Sardegna ad avere un riconoscimento regionale, e speriamo ci riescano! --Luensu1959 (discuscioin) 08:48, 24 màz 2020 (UTC)
Allora devo chiedere a quelli di Carloforte perchè io non sono al corrente di questa novità. Graçie e bonn-a doménega! --Luensu1959 (discuscioin) 09:00, 24 màz 2020 (UTC)

Lingua dei segni[modìfica wikitèsto]

Buon giorno Surdus, felice di sentirti. Ho appoggiato una immagine, con una sua breve descrizione, su Lengua di Segni Italian-a, perché non ho trovato qui una voce generale sulla lingua dei segni. Puoi crearla e trasferirci l'immagine, insieme al testo? (Magari, può essere aumentato). Grazie.--Fausta Samaritani (discuscioin) 11:16, 7 agó 2020 (UTC)

frase in siciliano[modìfica wikitèsto]

Ciau Surdus, speru che ti stæ bén! Ho trovato una frase cambiata alla voce da parte di un utente non identificato e vorrei sapere se la correzione sia giusta. La frase originaria era: "Iḍḍa chiui sempri la finesṭṛa anti ca pistìa/mancia", cambiata poi in: "Iḍḍa ferma sempri la finesṭṛa anti mi pistìa/mancia". Cöse ti dixi ti? Alegri! --Luensu1959 (discuscioin) 06:55, 17 set 2020 (UTC)

10.000 vôxe!!![modìfica wikitèsto]

Ancheu arivémmo a 10.000 (dêxemìlla!!!) vôxe inta nòstra Wiki!!! - Câe Amîghe, câi Amîxi, uténti, tradutoî, aministratoî, génte che conoscéi o Zenéize: tutt'asémme sémmo arivæ a 10.000 vôxe! In tragoàrdo ch'o pàiva lontanìscimo e che, gràçie a-o travàggio contìnoo de dötréi uténti o l'é deventòu realtæ! Intriêmo coscì inte 'n livéllo ciù èrto inta clasìfica de Wikipedie e fòscia ne daiàn in pitìn ciù a ménte. Ma gh'é ancón in gròsso travàggio de qualitæ da fâ perché... quantitæ no veu dî pe fòrsa qualitæ... e migiæa de vôxe són ancón sôlo abosæ. Derê a-i quìnte contìnoa o travàggio lóngo e difìçile de pigiâ contàtto con i vêgi do mestê de despæge parlâte lìguri, dónde se sæ liâtri són. In gràçie de cheu a tùtti viâtri e 'n invîto a continoâ o travàggio in sce Wiki Lìgure! --Luensu1959 (discuscioin) 17:15, 23 màr 2021 (CET)[rispóndi]

Ciao SurdusVII, mi spero che ti ti stæ bén. Se anche te hai votato per le elezioni di Wikimedia e, a maggior ragione, se anche voi avete il medesimo problema di non poter disporre nella vostra wiki degli stemmi dei comuni italiani, ti invito a sostenere il nostro appello al neo-eletto Laurentius. Io gli ho scritto così (vedi sotto) sulla sua pagina di discussione su Wikimedia. Scignurìa! --Luensu1959 (discussioni) 11:58, 10 Set 2021 (CEST)

Testo: Hi Laurentius, let me congratulate you on being selected for the Board of Trustees of Wikimedia. I voted for you and recommended my fellow admins to vote for you. Now the practical thing before you are confirmed and start to work in the board: Like Fausta Samaritani hinted at a few days ago, we are still trying to find a solution for the coat of arms (stemmi) of the Italian communes, which we and other regional Wikis of the Italian peninsula cannot use. Could you please do something about it? Frankly, I cannot understand why this issue cannot be solved "from above". Please try hard and confirm the trust we have in you. Please answer here on your discussion page so that my fellow admins can easily follow. Scignurìa! --Luensu1959 (talk) 13:58, 8 September 2021 (UTC)

I am also an admin on Wiki Ligure and I fully support what Luensu has written to you. Giodiassi5 (talk)