Discûscioîn ûtente:N.Longo
Azónzi discusciónDiscûscioîn archiviæ
|
Vetrina di Arasce
[modìfica wikitèsto]Ciao, ho visto che la voce di Arasce a l'è in vedrìnn-a. Grazie per averla accettata, ti volevo dire che quell'account Huntington&Flutz non è un mio sockpuppet, ma è un mio amico che conosco IRL (ligure anche lui) che mi ha seguito nella creazione e redazione della voce. Volevo solo dirtelo per le future candidature. Ciao ciao e buona continuazione. ashoppio ⭐️⭐️ 20:08, 24 agó 2024 (CEST)
- Ah inoltre, se ti peu, ti chiedo se potresti togliere dalla pagina principale le due voci in vetrina che in realtà non lo sono e mettere Arasce. E un altra cosa: Avevo intenzione di fare delle icone specifiche per le varianti do zeneise, dopo magari ti faccio vedere insieme agli altri. Buona continuazione. ashoppio ⭐️⭐️ 20:23, 24 agó 2024 (CEST)
- Cuxu o nu cuxu, bene che manchino i requisiti minimi per il voto ma va da sè, per un minimo di buon senso, che le utenze che non prendono parte al progetto non li abbiano. L'home page se ne discuterà al momento opportuno e no, totalmente inutile e fuori luogo inventarsi disegnini che secondo non chiare associazioni mentali dovrebbero rappresentare una grafia (???, ma p'in dabun sciü). Più che sufficiente il ricorso terzo e consolidato all'araldica civica, quando disponibile e limitatamente per variante, com'è sempre stato. N.Longo (discuscioìn) 20:54, 24 agó 2024 (CEST)
- Madonna mia... Per la roba dell'amico te l'ho detta solo per dirti che non è un mio sockpuppet, se ci sarà l'occasione di farlo contribuire lo farò... Per l'home page va bene, quando ne avrò la voglia chiederò. Per i "disegnini" intendevo delle immagini con lo stemma di Zena (com'è adesso) con una semplice etichetta in basso a destra con le iniziali della grafia, per fare un minimo di distinzione... Ma fa niente, m'è già passata lo voglia. ashoppio ⭐️⭐️ 21:48, 24 agó 2024 (CEST)
- Cuxu o nu cuxu, bene che manchino i requisiti minimi per il voto ma va da sè, per un minimo di buon senso, che le utenze che non prendono parte al progetto non li abbiano. L'home page se ne discuterà al momento opportuno e no, totalmente inutile e fuori luogo inventarsi disegnini che secondo non chiare associazioni mentali dovrebbero rappresentare una grafia (???, ma p'in dabun sciü). Più che sufficiente il ricorso terzo e consolidato all'araldica civica, quando disponibile e limitatamente per variante, com'è sempre stato. N.Longo (discuscioìn) 20:54, 24 agó 2024 (CEST)
- Saiò 'n po abelinòu ma mi no veddo a pagina de Arasce in scia vedrinn-a (in cangio de "Cirolla"). No saieiva megio métila in scio riquaddro "Da leze"? Fra e atre cöse mi ò propòsto a-o Zòrzo Oddón de mette a covertìnn-a do seu libbro "O pappagallo de moneghe" o anche de "L'Eneide" in scia vedrìnn-a (in cangio de I Evangei). Cöse ti ne pensi ti? Bezorieiva ascì ringraçiâlo pe tütto o travaggio che òua le o fa pe a nòstra Wiki. --Luensu1959 (discuscioìn) 02:53, 25 agó 2024 (CEST)
- Sarea ben meju, avanti de scrivere serte sciurtie ... [@ Luensu1959] p'a vedrina au mumentu a gh'emmu u mudellu dedicau inta pagina d'Arasce (se ti ghe miri gh'è a steletta in simma, e, se ti gh'entri inta mexima pagina inte ätre wiki, a cumparisce inta lista di interwiki a noscia cu'a steletta); a pagina prinsipà da vedrina a l'è chi, cumme ghe ne sarà abasta de pagina - a direa 3-4 - a veggu de repijà da ätre wiki u scistema pe musciäre a rutasiùn inta pagina prinsipà, da serie che ogni x ure a ne cunparisce üna diferente, bona! N.Longo (discuscioìn) 09:18, 25 agó 2024 (CEST)
- Inoltre, quel "serte sciurtie" è riferito alla mia proposta? ashoppio ⭐️⭐️ 00:22, 26 agó 2024 (CEST)
- @Luensu1959 La home page ha due sistemi di Vetrina, uno per la "vedrìnn-a" e uno per le voci "da leze", secondo me si dovrebbe togliere una delle due per non fare confusione, e per ora aggiungere quella di Arasce. Alternativamente, nella parte "da leze" si possono mettere le "voci di qualità". ashoppio ⭐️⭐️ 11:04, 25 agó 2024 (CEST)
- Sarea ben meju, avanti de scrivere serte sciurtie ... [@ Luensu1959] p'a vedrina au mumentu a gh'emmu u mudellu dedicau inta pagina d'Arasce (se ti ghe miri gh'è a steletta in simma, e, se ti gh'entri inta mexima pagina inte ätre wiki, a cumparisce inta lista di interwiki a noscia cu'a steletta); a pagina prinsipà da vedrina a l'è chi, cumme ghe ne sarà abasta de pagina - a direa 3-4 - a veggu de repijà da ätre wiki u scistema pe musciäre a rutasiùn inta pagina prinsipà, da serie che ogni x ure a ne cunparisce üna diferente, bona! N.Longo (discuscioìn) 09:18, 25 agó 2024 (CEST)
[@ Ashoppio] Mi ò curòu a pagina prinçipâ pe di anni... no poemmo fâ pròpio comme e Wikipedie ciù importanti. Emmo trovòu in bón equilibrio e donca mi penso che òua a megio cösa saieiva, comme o dixe o Nicolò, de trovâ 'n scistema pe fâ 'na rotaçion in scia parte "Da leze". In sciâ drita ghe metemmo de spesso e grendi novitæ editoriali, libbri neuvi scriti in zeneize ò anche vegi (A Compagna a l'é fra e atre cöse apreuvo a restaurâ o ciù antigo diçionâio zeneize-italiàn do secolo XVIII. Scignorìa! --Luensu1959 (discuscioìn) 01:21, 26 agó 2024 (CEST) --2601:445:880:BA10:8D8B:A71A:585D:C77D 00:55, 26 agó 2024 (CEST)
- E grassie, manco l'home page andasse avanti da anni senza un'idea sul modo di gestirla :) N.Longo (discuscioìn) 01:08, 26 agó 2024 (CEST)
- @Luensu1959 Scusami, forse non ho capito bene, di base che problema c'è a togliere quelle voci che in vetrina non ci sono? ashoppio ⭐️⭐️ 10:29, 26 agó 2024 (CEST)
- Me despiaxe, ma mi no acapiscio a teu domanda. A ògni mòddo, in questo caxo pe mi va bén comm'o decide o Nicolò. Alegri! Luensu1959 (discuscioìn) 02:12, 27 agó 2024 (CEST)
- @Luensu1959 Forse non ho capito cosa hai scritto te in Ligure. Potresti ripeterlo in italiano per favore? ashoppio ⭐️⭐️ 03:10, 27 agó 2024 (CEST)
- Me despiaxe, ma mi no acapiscio a teu domanda. A ògni mòddo, in questo caxo pe mi va bén comm'o decide o Nicolò. Alegri! Luensu1959 (discuscioìn) 02:12, 27 agó 2024 (CEST)
licensa
[modìfica wikitèsto]Salûo! Cumme detto prima, hai carregou di file cun licensa GFDL. L'articoli in Wikipedia sun under licensa CC BY-SA 4.0 e quela licensa regèrta che i òpòri derivòti sei cû dispunibili cun a stessa licensa. Peuxi daû 'n'êa e cùrreggi a licensa? MGA73 (discuscioìn) 21:23, 18 fre 2025 (CET)
Aiuto
[modìfica wikitèsto]Ciao. Mi dispiace disturbarti con questo, ma vorrei chiederti se potresti per favore tradurre questo in ligure? Il glosa è una lingua ausiliaria artificiale progettata per la comunicazione internazionale. Ha diverse caratteristiche:
- La sua pronuncia è regolare e la sua ortografia è fonetica.
- La sua struttura è molto semplice e basata sul significato.
- È una lingua analitica senza inflessioni o generi. Un piccolo numero di parole gestisce le relazioni grammaticali.
- Soprattutto, il glosa è neutrale e veramente internazionale grazie all'uso delle radici latine e greche, che sono usate nel vocabolario scientifico internazionale.
Grazie --Caro de Segeda (discuscioìn) 10:02, 15 agó 2025 (CEST)
Translation request
[modìfica wikitèsto]Hello, N.Longo.
Can you translate and upload the articles it:Campi Flegrei, it:Vesuvio, it:Etna and it:Bazardüzü in Ligurian Wikipedia?
Yours sincerely, Kurcke (discuscioìn) 22:57, 16 màr 2026 (CET)
You may be an eligible candidate for the U4C election
[modìfica wikitèsto]Greetings,
The Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C) seeks candidates for the 2026 election. The U4C is the global committee responsible for overseeing enforcement of the Universal Code of Conduct. Elections are held annually, if elected a committee member serves for two years.
This year the U4C requires candidates to hold administrator rights on at least one wiki, which is why you are being contacted as you appear to hold this right. There are other requirements, such as candidates must be at least 18 years old and may not be employed by the Wikimedia Foundation or other related chapters and affiliates. You can find more information in the call for candidates on Meta-wiki. Additionally, the committee's working language is English; some ability to communicate in English is required.
The election opens on 18 May, if you are eligible and interested you have until 10 May to submit your candidacy. There will be a week in between for candidates to answer questions from the community. Voting takes place privately in SecurePoll, successful candidates must receive at least 60% support. More information is available on the 2026 Elections page, including timelines and other candidacy information. If you read over the material and consider yourself qualified, please consider submitting your name to run for the committee. If you think someone else in your community might be interested and qualified, please encourage them to run.
In partnership with the U4C -- Keegan (WMF) (talk) 22:06, 28 arv 2026 (CEST)"Spam"
[modìfica wikitèsto]Hello. I chose your language to translate to because I can mostly understand all Romance, even if I only speak a few. If there were too many mistakes, please tell Google to remove it from Translate, similarly to how some other Italian languages are missing from it. Your wiki also lacks some basic templates and categories. Best regards. Trigenibinion (discuscioìn) 21:56, 3 màz 2026 (CEST)
