Libbri di Maccabei

Da Wikipedia
Jump to navigation Jump to search

I Libbri di Maccabei son dui libbri da Bibbia, che piggien o nomme da Maccabeo che o l' è o sö personaggio prinçipä. Son parte di libbri coscìditi deuterocanonici, riconosciüi dä Gexa Cattolica ma no dall' Ebraiximo.

Primmo Libbro[modìfica | modìfica wikitèsto]

I avvegnimenti do Primmo Libbro di Maccabei se svolgen ao tempo dell' ellenismo, quande Antioco Epifane o l' aveiva conquistou a Palestinna, faxendo poi partî unna campagna de persecusioin religiose doppo avei profanou o Tempio de Gerusalemme. Giuda Maccabeo figgio de Mattatia e doppo de lê i sö fræ Gionata e Scimon lotten contra i invasôi, çercando anche l' alleansa con Romma. Se pensa che questo libbro o segge stæto scrito verso l' anno 100 a.C. in ebraico, ma l' è arrivou figna a noiatri solo a verscion greca.

Segundo Libbro[modìfica | modìfica wikitèsto]

O Segundo Libbro di Maccabei , da o punto de vista di avvegnimenti che o tratta, o l' è parallelo ao Primmo ma o l' ha un stile ben ben diverso: o l' è consciderou importante dao punto de vista ciù streitamente religioso, perchè o parla da resurreçion di morti, coscì comme di martiri e di santi e dell' aldilà: temi che son speçifichæ, in parte, megio chi che in te ogni atro libbro dell' Antigo Testamento. Atra differensa con o Primmo Libbro a l' è che o Segundo o l' è stæto scrito figna dall' origine in greco .